torstai 27. maaliskuuta 2008

Mainostoimisto TBWA\PHS:n toteuttama HK Potku ”Sopivasti tulinen pikaruoka” -kampanja menestyksekäs AdProfit-kilpailussa

AdProfit 2007 -kilpailun palkinnot jaettiin Helsingissä 10. tammikuuta 2008. Kilpailun on tarkoitus palkita tuloksellista mainontaa uutuustuotteiden ja markkinoilla olevien tuotteiden tuotteiden, palvelujen, merkkien ja yritysten sarjoissa. Kilpailuun osallistuneista 34 työstä 16 kuului uutuustuotesarjaan ja 18 markkinoilla jo olevien sarjaan. Molempien sarjojen voittajat saivat 16 800 euron suuruiset palkinnot jaettavaksi tiimin kesken.

Mainostoimistoja patistettiin huomioimaan kunnollinen dokumentointi. AdProfit-kilpailun tuomaristo muistutti, että mainoskampanjoiden dokumentointi on tärkeä osa hyvin tehtyä työtä. Hyvästä dokumentoinnista näkyy tuomariston mukaan tekijöiden kyky ajatella selkeästi ja tehdyn pohjatyön perusteellisuus.

Lue lisää..

Ei kommentteja: