Modernista on New Yorkin Bostonissa vuonna 2000 perustettu yleisille kuluttajamarkkinoille suunnattu mainostoimisto. AdAgessa Modernistasta kirjoittanut Rupal Parekh arvelee yrityksellä olleen lähes yhtä monta versiota websivuistaan kuin sillä on elinvuosia. Nyt uusi sivusto on kuitenkin viety Web2.0-aikaan rysähdyksellä. Parekh pohtii, voiko sivustoa enää kutsua websivustoksi, niin konstailematon se hänen mielestään on.
Modernistan sivujen sisältö on toteutettu erilaisilla Web2.0-ajalle tyypillisillä sovelluksilla. Tietoja yrityksestä kerrotaan mm. näyttämällä sisältöä Wikipediasta, sekä esittelemällä yrityksen Facebook-sivua.
Lue lisää..
keskiviikko 2. huhtikuuta 2008
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti